Po co komu brand hero ??

20:18


Co sprawia, że konkretna marka zapisuje się w świadomości konsumentów? Czy Fanpage blogowy musi cały czas linkować swoje wpisy, a księgarnia przynudzać o kolejnych książkach? Jak się wyróżnić spośród setek (albo i tysięcy) stron o podobnej tematyce? Odpowiedzi może być tak wiele ile ludzi zajrzy tutaj, ale ja skoncentruję się na bohaterze marki.

Awatar wygląda jak rzeczywista osoba, albo postać z bajki. Można go wyświetlić na każdym nośniku, od zwykłego ekranu, po hologram z mgły. Zastosowania animacji reklamowych, zarówno 2D, jak i 3D są w wideo-marketingu praktycznie nieograniczone. Rodzaj animacji zależy niemal wyłącznie od wyobraźni twórcy, gdyż stosunkowo niewielkim kosztem można opowiedzieć różne historie. Krótkie animacje, czy awatary pomagają zaprezentować markę, przedstawić jej zalety, a wszystko w łatwo przyswajalnej i zapadającej w pamięć formie. 

Wirtualne postaci 3D animowane na żywo przez aktora to przyszłość animacji i filmów na żywo. Coraz częściej po taką technologię sięgają firmy w kampaniach reklamowych, przede wszystkim w mediach społecznościowych. Marketerzy szukają nowych form komunikacji, a tradycyjne reklamy tracą na skuteczności.

Czy brand hero to prawdziwa petarda, która podkręci statystyki i zwiększy zaangażowanie? Wielkie eksperymentowanie rozpoczęło się pod koniec sierpnia, kiedy to powołany został do życia Zygmunt - postać z pogranicza 2D i 3D, maksymalnie nieidealna, tworzona czysto hobbystycznie, dość eksperymentalnie i własnoręcznie. Ambitnie dość, bo na skalę globalną...

Losy Zygmunta i jego mniej/bardziej szalone perypetie można śledzić na Facebooku, gdzie serdecznie zapraszam...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Leave a message